De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Cecotec 05893 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Aleksandra 15-12-2022

Na 2 maanden begeven.

Geschreven voor: Cecotec 05893

Helaas heeft deze kachel het na 2 maanden sporadisch gebruik begeven. Hij start niet meer. Ik doe hem aan op het paneel of met de afstandsbediening maar hij gaat meteen weer uit. Het is in de kamer 10 graden ongeveer en ik heb hem ingesteld op verwarmen naar 19 en toch gaat hij meteen weer uit. Wat ik ook doe hij doet het gewoon niet meer. Toen hij het nog wel deed duurde het erg lang voordat de temperatuur bereikt was. Houd er rekening mee dat hij de warmte naar boven blaast. Ik had gedacht dat de hele kachel warmte zou afgeven maar alleen het rooster boven wordt warm, of blaats warmte. Ik heb er destijds 120 voor betaald en dat zou ik hem niet geven. Ik beveel hem niet aan.

Pluspunten

• licht

Minpunten

• snel stuk